V piatok 17. apríla 2009 sa uskutoční ďalší ročník jedinej verejno-prospešnej finančnej zbierky DEŇ NARCISOV. Miss Slovensko a televízia Markíza sa rozhodli, že výťažok z sms hlasovania o Miss Sympatia 2009 poputuje na zbierku Ligy proti rakovine. „Myslím si, že ženská krása jednoznačne patrí k tomu, aby možno trošku upozorňovala aj na prevenciu takýchto ťažkých a zákerných ochorení„ povedala riaditeľka súťaže Miss Slovensko Lucia Hablovičová. Okrem výťažku Produkčný dom Forza podporí Deň narcisov aj dražením šiat Lucii Hablovičovej, ktoré bude mať počas televízneho prenosu. Výťažok, taktiež poputuje na Ligu proti rakovine. Hlasovanie o Miss Sympatia prebieha formou SMS správ, ktoré pokračuje aj v priamom prenose 17. apríla 2009 - do poslednej chvíle pred uzavretím hlasovania a vyhlásením víťazky ( Monika Macharová – 9931, Alexandra Kiš Bandiová – 9932, Barbora Franekova – 9933, Mária Zelinová – 9934, Michaela Štítová – 9935, Martina Sabová – 9936, Viktória Bobríková – 9937, Katarína Príkazská – 9938, Soňa Skoncová – 9939, Ivana Smolková – 9940, Aneta Valentová – 9941, Petronela Pribilová – 9942 ).
Organizátormi súťaže MISS Slovensko sú: Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV Markíza.
---------------------
Generálni reklamní partneri: Euronics – elektro z Vášho mesta, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami, Hydrotour – máme radi leto, Hypernova – Nízke euroceny nás bavia Hlavní reklamní partneri: ECO – INVEST, Kúpele Brusno, oficiálna voda Brusnianka, Volkswagen, Falkensteiner Hotel Bratislava, Alizé, Fis Group Slovakia, Arent Development Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Miluna - Spirit Slovakia, Puma Slovakia, Bourjois, Fiorangelo, Slovenská pošta, Energo control, InetPro Oficiálni dodávatelia: Domica Resort, Hotel Bonbón, Samsung, Unique, Jana Pištejová, Fero Mikloško Mediálni partneri: Rádio Okey, Nový Čas, Zoznam.sk, Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Nedeľa, Eva, Rebecca, Šport, Kam do mesta, SITA, ISPA